//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Indah Syuhada
Others:   


Naily pindah?!

Assalamualaikum :')

Naily pindah?????? Okeyy yang nie aku tak boleh dengar!!!! Dahlahh baru kenal tahun niee pastuh tetibe dia cakap dia nak pindahhh. Aku dahhh boleh rapat dengan dia dahhh! Series aku tak cayaaaaaa. Tapi dia tak nafikan benda tuu. Nak buat macam mana kan? Tapi series aku takk boleh terima!! Sakai! Aku nak teman kau teman aku pergi chatime! Aku nak kau Im denga aku sampai malam-malam buta! Aku nak mencarut dengan kau! Aku nak jadi orang tengah kau dengan Zaki! Aku nak kau luahkann perasaan kau bila kau jeles dengan Zaki! Aku rinduu semua tu! Nanti aku nak buat semua tu dengan siapa? series aku sayang kau gila gila gila gila gilaaaaaaaaaaaa!









Kau ingat tak semua gambar nie? kau ingat takk? aku harap kau sentiasa ingat akuuuuuu :') Aku sayang kau wehh! Sangat sangat !! Kau jangan lupakan aku ehh? :')