//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Indah Syuhada
Others:   


Helmi.

Assalamualaikum :') Nampak tajuk post nie? Nampak? nampak kan? Ohh itu Ex aku. Sebenarnyaa dulu dia crush aku. Tapi aku ponn tak tahu acano boleh couple x'D hahaha.Kiteorg couple dalam fb.Dia yang mintak k? Time tu aku BANGGA gila! Sebab dia kan crush aku dulu.Lepastuh dah jadi boyfriend pulak. Mana tak bangga kan? :) hahaha , time tu aku tak percaya yang aku dah couple dengan dia. Happy semacam je. hahahaha. Kiteorg start couple time 14/4/2013. Hari Ahad kot tak silap aku. Hahahaha , aku happy sangat sangat sangat! Alaaa , macam muka girls kat gambar tu. hahaha , macam tu lahh aku happy :) Relay kiteorg berterusan laa sampai 19/4/2013. Time tu Alfin datang dekat aku. Dia cakap 'weh indah aku ada berita buruk nie' Pastuh aku cakap la 'apa?' time tu aku rasa tak sedap hati laa. Pastuh dia senyap je. Pastuh aku cakap la 'helmi mintak clash?' pastuh dia angguk. Time tu aku rasa nak menangis, meraung. Tapi takkan nak menangis kat depan dia kan? Jatuh maruah i xD So reaksi aku time tu aku angguk je dan FAKE SMILE. 

Macam nie lah aku. Aku fake laugh. Fake smile.


Dan kau nak tahu kenapa dia mintak clash dengan aku? Sebab ada sorang girls nie dia mintak couple kat Helmi nangis-nangis. Dan aku macam ............ Takkan sebab tu je kot? Kalau sebab tu je. Aku akan cakap BODOH kat dia weh! serius. Takkan la dia tak fikir matang kan? Aku pon ada hati dan perasaan.Macam dia sorang je ada.  Dia kan lelaki kena la buat keputusan yang betul. Lainlahh kalau dia tak sayang aku.