//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Indah Syuhada
Others:   


Kota kinabalu , Sabah ♥

Assalamualaikum :)

Masih ingat aku ? tak ingat? kfineeeeeeeee :'( hahahhaa , teremo pulakk -.- Hahahaha , aku mmg kuat touching :o ehh apa kena mengena? :o hahhaha. Berbalik kepada tajuk post harinie. Kota Kinabalu, Sabah? Yeahhh , itulahh tempat percutian kami sekeluarga untuk cuti seminggu ini. Kiteorg pergi lima hari ajoo. Nampak mcm lama kann? tapi sekejap je. Series tak puas! ibu ckp lenkali datang lagi xD 

Kiteorg tak duduk hotel pung , kiteorg duduk rumah adik ibu , Cikcik. Hahaha , senang sikit kan? cukup bajet (Y) hahahha , poyoss je. Kiteorg pergi dari 23/3 hingga 27/3. Time hari pertama tu kiteorg tak pergi mana-mana pung. Duduk rumah je sebab sampai sabah malam. Nak pergi mana kan malam-malam? So , duduk rumah tengok tv ajoo -.- Nasib baik ada berukband penyelamat kiteorg. Satu family aku kan kaki internet --' hahaha

Time hari kedua , kiteorg pergi Pulau Manukan. Kena naik bot dulu kan bru sampai sana? Lambat gila doww bot tu sampai. Kiteorg kat jeti tuu bergambor je kerja. hahaha , well hobi kann xD Nak tengok gamabr kiteorg kat pulau dengan kat jeti? hahahaha , scroll lahh kebawah :)

Yang nie time nak pergi jeti xD hahahaha , indah je yang takdok :3

Time nie kat jeti with my sisters. k aku sedar aku pendek :( 

Kat dalam bot otw pergi pulau manukan. Huyoo laju giloo dia bawak -.-


Saya Manchester United. Dia Chelsea :D Kami sweet kan? xD

original me at pulau :D

Tu je laaa gambar dekat fb aku. Yang lain-lain kat camera. Camera sekarang kat kakak aku , dia hangout dengan 'pakwe' dia . So , tak bolehh laa aku masukkan lagi :'( so sad :'3 Hari ketiga kiteorg pergi Kundasang. Kat sini SEJUK gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! sebenarnya nak panjang lagi tapi takut tak muat pulak :D hahaha. Scroll kebawah....

My big family :D hahaha , Family dah big gambar ponn kenalah big xD Nampak takk gunung kinabalu kat belakang tu? tak nampak? memey ahh dia kena tutup dengan awan :( hahahaha , tapi aku pernah nampak. Series cantik (Y) hahahaha

Hahaha , yang nie tempat yang sama xD Sejuk jugakk. Faiz je yang boleh tahan. Tengoklahh gambar atas dia pakai baju apa. Seksi! hahaha , tergoda i xD

Yang nie kat kundasang jugak. Kat Hot Spring :D Series best gila gila gila gilaaaaaaa (Y)

Lepas kiteorg pergi hot spring nie , kiteorg pergi chalet. Chalet tu bernama Kiram's Village :D hehehe , Nama chalet kiteorg yang kiteorg duduk tuu Carrot. Aku punn tak tahu kenapa dia bagi nama tu -.- 

Yang nie luar chalet tuuu , luar nampak buruk je.... Tapi kat dalam , nak kata cantik , cantik. Nak kata buruk  , cantik xD Eh? apa aku merepek? --' hahaha , kat dalam sejuk (Y) lagi-lagi waktu malam. Rumah tu takde kipas/air-cond sebab sejuk gilaaaaa walaupunn waktu siang. Kiteorg tidur pakai stokin , sweater dan selimut. See! betapa sejuknyaa :D

Lepas dah waktu paginyaaa . Hari keempat ,kiteorg pergi Mesilau. kiteorg naikk atas-atas. Okeyy yang nie lagi sejukkk!! Time kiteorg pergi tu big family kiteorg dengan sepasang pengantin nak buat photoshoot katanya -.- hahaha , katanya? kiteorg tak tegur pungg :3

Yang nie kat Mesilau. Sejukkkkk! 

Hahahaha , memang sejuk gila! Trust me :D mcm duduk kat air cond -.- hahahaha , tengok mak aku dah macam apa dahh -.- :D

Lepas dah balik dari Mesilau nie kiteorg nak pergi Rumah terbalik kononnyaa . Tapi tak masuk pungg sebab mahal. 10 ringgit sorang -.- kiteorg dah laa ramai 9 orang. Takkan nak bayar 90 kan? :3 Bankrup ayah den.
hahahaha , Kiteorg semua merajuk dengan parents sebab tak dapat masuk . Senyap je time kat kereta :D hahaha. Lepas dah balik rumah adik ibu tuu terus bukak pc terus online . Berukband dia laju kot (Y) hahaha :D 

Hari kelima , hari nak balik. Sedihhhh :( pagi-pagi tu parents aku , indah , saqinah dengan aku pergi pasar philiphine kiteorg naik bas kott. Penat nak berdiri -.- hahaha , pengalaman paling best :D hahaha , aku tak mandi doww time tuu , indah pung sama. hahaha tapi takpe , who cares? hahah , bukannya orang tahu pung kan kan kan? xD Mak aku shopping kaw-kaw punya (Y) banyak gilaaa! series :3 hahaha , beli brooch (pin) sampai berkotak-kotak. Bosann nak tunggu. Takpeee janji aku dapat sekali benda alahh tu :D Kat sana banyak monyet , bila tekan je dia melalak-lalak. Permainan kot. hahaha , best je kiteorg tekan. Setiap gerai tu mesti ada monyet tuu -.- hahahaha :D nak beli tapi ayah dengan ibu aku tak kasik $ faham-faham ajolahh :3 
Dengan sistor :D banyak muka dia je -.- hahahaha :3

Habisss! Thanks for reading :) hahahaha, *bajet mcm ramai orang baca je*