//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Indah Syuhada
Others:   


#PPG . xoxo

                 Hye And Assalamualaikum :)

Aku ada geng baru , nak tahu siapa? #PPG . hahaha  , mula-mula memang aku tak tahu laa pasal geng niee , yang lain semua dahh tahuu , pstuhh balik-balik rumahh Naily yang bagitahu akuu , aku terperanjat laa , Hah? geng baru? hahahaha , perasaan time tuu semua ada , happy , excited , and whatever else. xoxo . Group nie ada 9 orang , semuanyaa form 1 dan budak smkpp . Tak tahu smkpp tu apa? alololo , shiann :'*

Mesti korang nak tengok gambar geng aku kann? hahaha , aku nie bajet mcm rmai je stalk blog aku . hahaha xD okey. aku sedar aku spe . xoxo . TerEmo pulakk dahh~ 

The leader of #PPG is . pang pang pang pom 
NAILY !



Noraini!


Rose!


Umi!


Fatihah!


Faezah!


Aisyah!

Last is me :)


Hahhaa , Mesti korang tanyakann mana lagi sorang? sorry laa aku tak tahu nama fb diaa :3 tu ponn Naily yg kata dia masuk geng niee . xoxo . Maafkan saya Nadia xD