//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Indah Syuhada
Others:   


Sekolah baru , kawan baru xD

           Hey & Assalamualaikum 


Harinie aku nak cite pasal kawan baru , sekolah baru :D Aku sekolah kat SMK Putra Perdana , Puchong dalam kelas 1 Dahlia . Mula2 aku ingat tak best kelas tu , tpi bile lama2 duduk kt situ rse best pulakk , sporting je cikgu ngan budak2 kelas aku . 

Smlm kiteorg daftar ahli unit beruniform , hrinie pulak kiteorg daftar kelab/persatuan . Esok pulak daftar sukan/permainan . Unit beruniform aku msuk PBSM . Terpakse okay -.- aku nak msuk pengakap tpi dah penuh . Sangat2 tak best! Kelab pulak aku msuk PUSAT SUMBER . Dan sangat2 tak best jugakk . Kene pakse :( Yang lain smua penuh . Tak best ohh . Hrap2 lah esok tak penuh . Cikgu dengki sngat ngan kiteorg smpai nme kelas kiteorg  lambat gile cikgu tu panggil. 

Korang nak kenal tak spe yg aku kenal kat dlm kelas tu . Noraini beb . Hahaha . Budak HOT tuu . Lahh sngat :p jangan mrh eh :* hahhaa . Mesti korg nak tengok kan kan kan? dia tu comel + debab . Aku pnggil dia debab . dia tak marah ponn ohh . hahaha . Sbb tu lah aku slalu pnggil dia cenggitu . Best pulak hahaha. Dan tutup cite aku nak bgi korg tengok gmbr dia . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Dan inilah dia xD

Comel kann? hahah . Nak tengok lagi ? 

Comel kann? mcm aku . Bhahaha xD

Sekian , terima kasih :)